Zdravím! Na discorde a aj na serveri sa ma viac ľudí pýtalo na nový update (v1.2.0), ktorý sme
už párkrát spomínali. Preto som sa rozhodol že o tom spravím post na web kde Vás informujem
o našich plánoch s novým updatom. V tomto poste teda zhrniem nové funkcie ktoré update 1.2.0 prinesie.
Survival Rework
Po dlhej dobe sa budeme okrem RPG sústreďovať aj na survival. Generácia sveta (ako aj netheru a endu) sa
výrazne zmení a bude viac v súlade s RPG contentom (napr. generácia RPG stromov, RPG orečok atď) to bude
mať za následok World Reset, ale nemusíte sa ničoho báť. World Reset vyriešime cez špeciálný systém ktorý
Vám ponechá všetko čo máte v residenciách. Preto si nezabudnite dať všade resku, lebo keď niečo stratíte,
A-Team vám to nemusí vrátiť. Okrem toho world generácia dá aj survivalu viac fantasy pocit, keďže generácia
bude oveľa krajšia a zložitejšia ako minecraft vanilla generácia sveta.
RPG Obsah
Kapitola 1 sa pôvodne mala končiť levlom 60. Keďže som to ale časovo nestíhal dokončiť, príbehová linka sa
momentálne končí na levli cca 45. V tomto update chcem teda rozšíriť príbehovú linku o 15 levlov a trochu ešte
vylepšiť tie posledné misie po dokončení Lorathanu, keďže tie boli veľmi na rýchlo spravené a vidno to na nich.
Taktiež, už od začiatku konceptu Hypercube RPG to bolo plánované tak aby veľká časť obsahu bola prístupná iba
pre max level. Teda inými slovami, nebojte sa že na levli 60 nebudete mať čo robiť, práve naopak. Chcem to spraviť
tak aby Level 60 bol ako taký nový začiatok ktorý vám odomkne veľa late game dungeonov, raidov, itemov, petov atď...
Lobby System
Už nejaký čas dozadu sa začali práce na novom spawne. Bude väčší a bude vyzerať o dosť profesionálnejšie.
Okrem tohto RPG Survival spawnu bude pridané aj Main Lobby, z ktorého sa budete pripájať na RPG Survival.
Bude to tak prehľadnejšie a zároveň sa tým už pripravíme na príchod nejakej ďalšej minihry v budúcnosti... kto vie...
Rework Skillov
Alchýmia, Enchanting a Fishing momentálne nefungujú tak ako by mali. Inak povedané nijak hráča neodmeňujú,
nie je dôvod ich farmiť... To všetko bude s týmto updatom vyriešené. Vyšší enchanting level vám bude odomykať
nové enchanty, vyšší alchemy level vám bude odomykať nové lektvary a vyšší fishing level lepšie fishing rody.
Zároveň aj ostatné skilly ako Mining, Farming, Woodcutting, Herbalism budú mať viac obsahu.
Práce!
Jobs System z Bety sa vráti a bude pozmenený pre nový RPG Systém. Hra bude obsahovať 3-5 práci. Každá z nich
bude mať unikátne skilly a unikátne crafting recepty.
Premium Shop a Sponzorstvo
Ceny Hypergemov, rankov a všetkých vecí za gemy sa bude meniť. Totiž chceme aby získať hypergemy F2P bolo
oveľa ľahšie, ale zároveň aby si rank vedel dovoliť len F2P hráč ktorý do toho dáva naozaj veľa úsilia a času. Preto
bude celkovo zvýšená šanca na gemy, ale väčšina produktov v /store bude výrazne zdražená.
Zároveň Sponzor rank získa ďalšie výhody ktoré sa týkajú testingu nového updatu.
Toto sú hlavné funkcie ktoré pre vás chystáme. Práce na niektorých z nich už začali no bude nám to ešte nejaký čas
trvať. Release date určite ešte nechcem zverejňovať keďže sa nechcem pri tomto určite nijak ponáhľat aby som to
všetko spravil čo najkvalitnejšie a hlavne bez bugov. Preto vás aj poprosím nespamujte to na discord, keď bude viac
info o update, budete o tom informovaní. Viem vám ale povedať že najbližší update ktorého sa dočkáte je Christmas Update,
ktorý pripravuje daaanik, Alextrino a FA08, keďže v1.2.0 nám bude trvať o dosť dlhšie ako normálny update (kvôli
množstvu obsahu). Toto beriem ako také svoje finálne dielo, keďže po dokončení tohto updatu si chcem dať s developmentom
na pár týždňov pauzu a potom sa začnú práce na Kapitole 2. Ale to je ešte ďaleko pred nami. Každopádne to sú všetky
informácie čo vám zatiaľ viem o 1.2.0 dať, sledujte posty na webe pre viac info. Ďakujem za trpezlivosť!